Rize'de düzenlenen, kendini, personelini ve işini geliştirmek, hizmet kalitesini, satış kapasitesini ve müşteri memnuniyetini arttırmak isteyen, işveren ve iş arayanların katıldığı, Satış Teknikleri, Müşteri İlişkileri ve İletişim, Beden dili uzmanı olan Semra SINIRDERE ’nin verdiği uygulamalı eğitimlere katılan 65 kişi sertifika almaya hak kazandı..
Eğitimde ;
Tanımlar ( Pazar, Satış, Mal/Ürün/Hizmet, Müşteri vs.)
Satış Danışmanının görevleri ve özellikleri nelerdir?
İş Ahlakı ve Müşteri Memnuniyeti
Müşterinin alışverişe çıkma nedenleri
Müşteriyi İkna etme biçimleri
Satın alma tercihlerini etkileyen faktörler
Satın alma Biçimlerine göre müşteriler
Satış Süreci
Müşteriyi Tanıma ve İhtiyacı Saptama
Etkin Dinleme
Satışta Sunum
Satışı Destekleyen Unsurlar
Fayda Satmak
İtirazları Karşılama
İlave Satış, Alternatif Satış
Satış Sonrası Müşteri Memnuniyetinin Sağlanması
Kasa Noktasında Kaliteli Hizmet
gibi konular işlendi. Eğitimi değerlendiren Semra SINIRDERE hocamız etkin ve güzel bir eğitim oldu, katılımcıların aktif olması da eğitime ayrı bir güzellik kattı umarız hepimiz için faydalı olur dedi. Katılımcılar ise Semra hocayı alkışlayarak sahneden uğurladılar.