ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi

Önceki Sayfa
İletişim Formu

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı; bir ürünün üretiminden ya da hizmet sunumundan, müşteriye ulaştığı yere kadar her süreçte müşterinin beklenti ve gereksinimlerini karşılayarak kaliteyi güvence altına alan, tüm bu süreçlerde müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir standarttır.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardının ruhunu kuruluşun her bölümüne adapte edilmesi gereken aşağıdaki “Kalite Yönetim İlkeleri” şekillendirmekte ve sistem içerisinde bütünsellik arz etmektedir.

  •  Müşteri Odaklılık
  •  Liderlik
  •  Çalışanların Katılımı
  •  Süreç Yaklaşım
  •  Yönetimin Sistem Yaklaşımı
  •  Sürekli İyileştirme
  •  Verilere Dayalı Yönetim
  •  Tedarikçilerle Karşılıklı Yararlı İlişkiler

Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlık Süreci

  • Mevcut durumun belirlenmesi
  • Organizasyon şemasının hazırlanması görev tanımlarının yapılması
  • Firma süreçlerinin belirlenmesi, kriterlerin saptanması ve hedeflerin konması
  • Dokümantasyon yapısının belirlenmesi
  • Prosedürlerin ve Kalite El Kitabının hazırlanması
  • İç Tetkiklerin yapılması
  • Olası uygunsuzlukların giderilmesi
  • Yönetimin Gözden Geçirme toplantısının yapılması
  • Belgelendirme başvurusu

Sistemin kurulmasından belgelendirme sonuna kadar danışmanlık hizmetimiz devam etmektedir. Belgelendirme başvurusu müşterinin isteğine göre ulusal veya uluslar arası akreditasyonlu belgelendirme kuruluşlarından yapılmaktadır.

Referanslarımızdan Bazıları

  • kucuk-aga.jpg
  • MIitsubishi.jpg
  • kucuk-6.jpg
  • kucuk-4.jpg
  • kucuk-rteu.jpg
  • kucuk-2.jpg
  • musiad-1284325944.jpg
  • kucuk-iar.jpg
  • indir.jpg
  • kucuk-TUMSAS.JPG
  • kucuk-9.jpg
  • kalyon-insaat-1307985246.png
  • eybertyh.jpg

/site/site-alt-kapanis.png